-
 KDE-Apps.org Applications for the KDE-Desktop 
 GTK-Apps.org Applications using the GTK Toolkit 
 GnomeFiles.org Applications for GNOME 
 MeeGo-Central.org Applications for MeeGo 
 CLI-Apps.org Command Line Applications 
 Qt-Apps.org Free Qt Applications 
 Qt-Prop.org Proprietary Qt Applications 
 Maemo-Apps.org Applications for the Maemo Plattform 
 Java-Apps.org Free Java Applications 
 eyeOS-Apps.org Free eyeOS Applications 
 Wine-Apps.org Wine Applications 
 Server-Apps.org Server Applications 
 apps.ownCloud.com ownCloud Applications 
--
-
 KDE-Look.org Artwork for the KDE-Desktop 
 GNOME-Look.org Artwork for the GNOME-Desktop 
 Xfce-Look.org Artwork for the Xfce-Desktop 
 Box-Look.org Artwork for your Windowmanager 
 E17-Stuff.org Artwork for Enlightenment 
 Beryl-Themes.org Artwork for the Beryl Windowmanager 
 Compiz-Themes.org Artwork for the Compiz Windowmanager 
 EDE-Look.org Themes for your EDE Desktop 
--
-
 Debian-Art.org Stuff for Debian 
 Gentoo-Art.org Artwork for Gentoo Linux 
 SUSE-Art.org Artwork for openSUSE 
 Ubuntu-Art.org Artwork for Ubuntu 
 Kubuntu-Art.org Artwork for Kubuntu 
 LinuxMint-Art.org Artwork for Linux Mint 
 Frugalware-Art.org Artwork for Frugalware Linux 
 Arch-Stuff.org Artwork and Stuff for Arch Linux 
 Fedora-Art.org Artwork for Fedora Linux 
 Mandriva-Art.org Artwork for Mandriva Linux 
--
-
 KDE-Files.org Files for KDE Applications 
 OpenTemplate.org Documents for OpenOffice.org
 GIMPStuff.org Files for GIMP
 InkscapeStuff.org Files for Inkscape
 ScribusStuff.org Files for Scribus
 BlenderStuff.org Textures and Objects for Blender
 VLC-Addons.org Themes and Extensions for VLC
--
-
 KDE-Help.org Support for your KDE Desktop 
 GNOME-Help.org Support for your GNOME Desktop 
 Xfce-Help.org Support for your Xfce Desktop 
--
openDesktop.orgopenDesktop.org:   Applications   Artwork   Linux Distributions   Documents    LinuxDaily.com    Linux42.org    OpenSkillz.com    Open-PC.com   
Ubuntu-Art.org - Artwork for Ubuntu
Ubuntu-Art.orgUbuntu-Art.org

 Apr 19 2014  
 Not logged in  
Ubuntu-Art.org
 Home    Add Artwork   Forum   Groups   Knowledge   Events   Jobs   Users   Register   Login-

-
- Group .- Group members (64) . 

No Ubuntu Users Allowed!


Distributions
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--
Description:

Annoyed with everyone thinking Ubuntu is gods gift to GNU/Linux? Ubuntu fanboism is becoming a disease. This group is dedicated to users of GNU/Linux and all of the *BSDs that know what "a Linux is" and know that FreeBSD is not a distribution of GNU/Linux.

Members:64
Comments:107
Created:Jun 21 2010
Changed:Jun 21 2010
Readability:readable for everybody
Membership:everybody can join

Invite people to join
Join group
Activate message notification



goto page:  1  2  3  4  5  6 

-

 Sick and tired.

 
 by tw1ggz on: Jun 21 2010
 
Score 38%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

Sick and tired of everyone thinking ubuntu is gods gift to GNU/Linux. Its not the only distribution of GNU/Linux with a point and click installer. It is only the most hyped up distribution of GNU/Linux. A wise man once said, if you create something for idiots, only idiots will use it. Have you ever tried joining #ubuntu on oftc or freenode? That damn place isnt a support channel, its a zoo! The blind leading the blind. All day long in #debian channels we get ubuntu users coming in complaining and asking for help because the wonderful ubuntu community isnt helping them! The xfce4, gnome, kde, E17, fluxbox, openbox, etc, etc, operate no different on ubuntu than it does on any other distribution of GNU/Linux. Lets talk about some distributions of GNU/Linux or flavors of BSD that aren't aimed at people to lazy to use google or read man pages!


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Re: Sick and tired.

 
 by farizluqman on: Jun 21 2010
 
Score 50%
farizluqmanfarizluqman
Operating System Developer(Re actOS)
Home
-
the hunter 13

Operating System Developer(ReactOS)
Malaysia, ampang
Last visit Jan 3 2012
7 Friends
50 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

damn it!!!!!!!! Ubuntu Software Installer on Ubuntu 10.04 LTS keep crashing everytime I want to download, isn't it shame??? isn't it????

so shame with the embarrassing thing like Ubuntu Software Installer, I reformat then back to Ubuntu 10.04, still sucks, what is so wrong with my PC, damn it!


Everybody loves Windows, yeah, everybody loves it because of its fresh air, and hell, I love my door also...
Reply to this

-

 Re: Re: Sick and tired.

 
 by tw1ggz on: Jun 22 2010
 
Score 50%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

You are one weird cat, dude.


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Re: Re: Re: Sick and tired.

 
 by farizluqman on: Jun 23 2010
 
Score 50%
farizluqmanfarizluqman
Operating System Developer(Re actOS)
Home
-
the hunter 13

Operating System Developer(ReactOS)
Malaysia, ampang
Last visit Jan 3 2012
7 Friends
50 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

that should be when I tire with blumpy OS


Everybody loves Windows, yeah, everybody loves it because of its fresh air, and hell, I love my door also...
Reply to this

-

 Re: Sick and tired.

 
 by Raghnu on: Aug 2 2010
 
Score 50%
RaghnuRaghnu
-
d st 0

United States of America, Fairborn
Last visit Aug 11 2010
0 Friends
1 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

So much hate man.

: (


Reply to this

-

 lol

 
 by tw1ggz on: Jun 24 2010
 
Score 38%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

What a suprise! I didnt think this group would get to popular! All the poobuntu users out there....


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Re: lol

 
 by farizluqman on: Jun 24 2010
 
Score 50%
farizluqmanfarizluqman
Operating System Developer(Re actOS)
Home
-
the hunter 13

Operating System Developer(ReactOS)
Malaysia, ampang
Last visit Jan 3 2012
7 Friends
50 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

lol!!! Poobunto


Everybody loves Windows, yeah, everybody loves it because of its fresh air, and hell, I love my door also...
Reply to this

-

 chill guys

 
 by hellanwell on: Jun 26 2010
 
Score 50%

Ubuntu is just a choice of many I understand when you say it appears to be the one distro that is championed more than any other but these things can change it's upto other distro's to compete or choose a better path for their users and usera to be!


Reply to this

-

 Re: chill guys

 
 by TheRob on: Jun 26 2010
 
Score 50%

Yeah ofc, it's because it's so damn great
that it has the position it has.... ...it
sure as f**k doesn't have anything to do
with a lot of money spent on pr..... right.


"life sucks, get a f***ing helmet alright!" -Denis Leary
Reply to this

-

 Re: Re: chill guys

 
 by tw1ggz on: Jun 28 2010
 
Score 50%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

Definately has nothing to do with all the money spent on PR and sending free UBUNTU cds free of shipping charges as well, or the fact that they swipe a debian unstable snapshot to create their "distro" with.

FACT: There are more differences in slackware based distros such as slax, vector linux, and zenwalk than there are between debian and ubuntu. Atleast those guys put in some work.


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Agreed

 
 by Znurre on: Jul 1 2010
 
Score 50%

I agree totally.
I don't want to force anyone to like my distro (Arch), anyone is free to use Ubuntu and like it and I can respect that.

However, when there are news posts like "xxxx. now for Ubuntu!" I get sick.


ArchLinux User
Reply to this

-

 Re: Agreed

 
 by TheRob on: Jul 2 2010
 
Score 50%

>>However, when there are news posts like "xxxx. now for Ubuntu!" I get sick.

Indeed, it gives the people that don't know
how things work within the gnu/*nix world
a false sense of ubuntu being special


"life sucks, get a f***ing helmet alright!" -Denis Leary
Reply to this

-

 Religion and Software?

 
 by werevire on: Jul 2 2010
 
Score 50%

What I truly hate about Ubuntu is that is all those spin offs that keep poping up. I can (sort of) understand making a different install CD for different desktop environments like Kubuntu and XUbuntu, but things like Christian Ubuntu, Sabily Linux and Satanic Ubuntu just do not make sense. I mean they're mixing religion and software... WTF!?!?!?!?!?!


Reply to this

-

 Re: Religion and Software?

 
 by tw1ggz on: Jul 2 2010
 
Score 50%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

Yeah...WTF!?


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Re: Re: Religion and Software?

 
 by FluX on: Jul 3 2010
 
Score 50%

You should not forget, that derivatives like "christian ubuntu" etc are not official. Official are only Ubuntu, Kubuntu, Xubuntu, Edubuntu and I think Lubuntu, too now. The things you mentioned could be made out of every other distro, too.

And I think everyone should choose the distro he wants. So maybe you should think about the reason why ubuntu is one of the most popular distros.


Reply to this

-

 Re: Re: Re: Religion and Software?

 
 by tw1ggz on: Jul 4 2010
 
Score 50%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

Doesnt all of canonicals money spent on PR and the free shipping of free install cds just about cover it? No other distribution trys to hype itself up like that. Ubuntu is like....the iphone of linux....all hype and buggy. But the rich yuppie kids just HAVE to have one because its the "cool" thing to have.


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Re: Re: Re: Re: Religion and Software?

 
 by hellanwell on: Jul 4 2010
 
Score 50%

Ubuntu is not buggy or crashy with me so I stick with it my OS my choice. Debian isvery very good but lacks the polish of Ubuntu. Thats the real difference. Sending out free cd's is a great thing to do as it gives people with dial up/slow broadband a chance to use Linux.


Reply to this

-

 Re: Re: Re: Re: Re: Religion and Software?

 
 by tw1ggz on: Jul 4 2010
 
Score 50%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

Polish? What polish? You mean the really ugly Human theme? Personally I think debians default gnome is better looking. Blue is much more pleasing than shit brown. lol. The point and click installer? Oh, debian has one of those also. Oh, I get it...it must be the nvidia driver installer! Yeah, lots of people dont know how to install drivers from nvidia.com on linux. Other then that I dont see how ubuntus gnome, kde, xfce4, etc...are any better? Gnome is gnome, kde is kde, xfce4 is xfce4 and so on. Polish is just a few text files :) If you like shit brown compared to blue, to each his own.


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

-

 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Religion and Software?

 
 by farizluqman on: Jul 9 2010
 
Score 50%
farizluqmanfarizluqman
Operating System Developer(Re actOS)
Home
-
the hunter 13

Operating System Developer(ReactOS)
Malaysia, ampang
Last visit Jan 3 2012
7 Friends
50 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

it like the arse colour


Everybody loves Windows, yeah, everybody loves it because of its fresh air, and hell, I love my door also...

-

 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Religion and Software?

 
 by Raghnu on: Aug 2 2010
 
Score 50%
RaghnuRaghnu
-
d st 0

United States of America, Fairborn
Last visit Aug 11 2010
0 Friends
1 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

You just judged a distro's polish by it's default theme...



-

 Good news from Linux Mint

 
 by tw1ggz on: Jul 6 2010
 
Score 50%
tw1ggztw1ggz
Sindustries. org IRC
Home
-
mike stevens -27

Sindustries.org IRC
United States of America, Hot Springs
Last visit Sep 8 2010
2 Friends
17 Groups

More info
Send a message
Add as friend
Other contents
--

http://www.linuxmint.com/blog/?p=1467

Yet another ubuntu based project is wising up and switching to a debian base!


irc.sindustries.org -
It damn sure doesn't run on ubuntu!
Oh yeah, and Linux is a kernel, not an OS
Someone shut BING down! It's a real POS.

Reply to this

goto page:  1  2  3  4  5  6 

Add commentBackHomeCreate new groupView all groups



-

Copyright 2007-2014 Ubuntu-Art.org Team  Legal Notice
All rights reserved. Ubuntu-Art.org is not liable for any content or goods on this site.
You can find our FAQ here.
All contributors are responsible for the lawfulness of their uploads.
Please send us a notice if you spot an ABUSE of the website.
Information about advertising in Ubuntu-Art.org.
Developers can use our public webservice interface. More information here: public api
For further information or comments on this site, please send us a message
Ubuntu is a registered trademark of Canonical Ltd.
Content RSS   
Events RSS